OCNLR Level 1 Certificate in ESOL International (CEFR B2)
Πιστοποίηση γνώσης της αγγλικής γλώσσας επιπέδου Lower. Απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να ενισχύσουν το βιογραφικό τους, αλλά και σε κατόχους Lower (ή αντίστοιχου τίτλου) που χρειάζονται μια πιο πρόσφατη και σύγχρονη πιστοποίηση των γνώσεών τους.
Αναγνωρισμένο από Ofqual
Το OCNLR Level 1 Certificate in ESOL International αποτελείται από:
Modules | Parts | Duration | Questions | Marks |
---|---|---|---|---|
1. Listening | 3 Parts (played twice) | 20 min | 30 | 30 |
2. Writing | 2 Parts | 70 min | 2 Compositions (150-200 Words) | 30 |
3. Reading | 3 Parts | 45 min | 30 | 30 |
4. Speaking | 3 Parts | A minimum of 6 min | 30 |
- Total Marks: 120
- Διάρκεια Εξέτασης: 2 ώρες και 15 λεπτά.
- Συμμετέχουν 1 candidate και 1 examiner.
Task 1
Το Task 1 του Listening αποτελείται από 10 ανεξάρτητα statements με βάση τα οποία οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε 10 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.
Task 2
Στο Task 2 του Listening οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν 10 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής βασισμένες σε έναν διάλογο. Οι ερωτήσεις μπορεί να αφορούν τη γενική ιδέα, συγκεκριμένες πληροφορίες ή απόψεις και στάσεις των ομιλητών.
Task 3
Στο Task 3 του Listening οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν 10 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής βασισμένες σε έναν μονόλογο. Οι ερωτήσεις μπορεί να αφορούν τη γενική ιδέα, συγκεκριμένες πληροφορίες ή απόψεις και στάσεις του ομιλητή.
Task 1
Στο Task 1 του Reading οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε 10 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής που εστιάζουν στις γραμματικές, συντακτικές και λεξιλογικές τους γνώσεις.
Task 2
Στο Task 2 του Reading οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε 10 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Το κείμενο σε αυτό το Task μπορεί να ανήκει σε ένα από τα ακόλουθα είδη: report, news item, article. Οι ερωτήσεις θα αφορούν την ικανότητα του υποψηφίου να αναγνωρίζει συγκεκριμένες πληροφορίες, να κατανοεί την ουσία του κειμένου και να αντιλαμβάνεται τις απόψεις που εκφράζονται στο κείμενο.
Task 3
Στο Task 3 του Reading οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε 10 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Το κείμενο σε αυτό το Task μπορεί να ανήκει σε ένα από τα ακόλουθα είδη: επίσημη ή ανεπίσημη αλληλογραφία (letter, email, report). Οι ερωτήσεις θα αφορούν την ικανότητα του υποψηφίου να αναγνωρίζει συγκεκριμένες πληροφορίες, να κατανοεί την ουσία και τα δομικά στοιχεία του κειμένου, και να αντιλαμβάνεται τις απόψεις που εκφράζονται στο κείμενο.
Task 1
Στο Task 1 του Writing οι υποψήφιοι θα κληθούν να συνθέσουν ένα επίσημο κείμενο 150-200 λέξεων. Το κείμενο αυτό μπορεί να είναι article, blog, essay, report, review ή proposal. Οι υποψήφιοι θα κληθούν να επιλέξουν μία μεταξύ τεσσάρων επιλογών και ανάλογα με τον τύπο του κειμένου θα πρέπει να μπορούν να παρέχουν συμβουλές, απολογία, γνώμη, αιτιολογία, προτάσεις ή συγκρίσεις.
Task 2
Στο Task 2 του Writing οι υποψήφιοι θα κληθούν να συνθέσουν ένα ανεπίσημο κείμενο 150-200 λέξεων. Το κείμενο αυτό μπορεί να είναι letter ή email. Το Task αυτό είναι υποχρεωτικό και οι υποψήφιοι θα πρέπει να μπορούν να παρέχουν συμβουλές, απολογία, γνώμη, αιτιολογία, προτάσεις ή συγκρίσεις.
Task 1
Στο Task 1 του Speaking οι υποψήφιοι θα κληθούν να απαντήσουν σε ευθείς ερωτήσεις του εξεταστή. (Διάρκεια 2-3 λεπτά)
Task 2
Το Task 2 του Speaking έχει τη μορφή παιχνιδιού ρόλων (role–playing) μεταξύ υποψηφίων και εξεταστή, με βάση ένα από τα πιθανά σενάρια που οι υποψήφιοι λαμβάνουν δύο (2) εβδομάδες πριν από την εξέταση (διάρκεια 2-4 λεπτά). Σε αυτό το Task οι υποψήφιοι θα κληθούν να κάνουν ένα ή περισσότερα από τα παρακάτω:
- Να παρέχουν πληροφορίες και απόψεις
- Να δίνουν και να ζητούν συμβουλές
- Να παρέχουν λύσεις σε προβλήματα
- Να διαχειρίζονται δύσκολες καταστάσεις
- Να κάνουν προτάσεις
Task 3
Στο Task 3 του Speaking οι υποψήφιοι θα κληθούν να απαντήσουν σε μία σειρά ερωτήσεων, που σχετίζονται σε μία από τις εικόνες που θα τους σταλούν δύο (2) εβδομάδες πριν από την εξέταση (διάρκεια 2-4 λεπτά).
Candidate Profile
Listening (Oral Comprehension) |
|
Reading Comprehension |
|
Speaking (Oral Production) |
|
Written Production |
|
General Linguistic Range |
|
Syllabus
Part of language | Examples | |
Functions | Critiquing and reviewing Describing experiences Describing feelings and emotions Describing hopes and plans Developing an argument Encouraging and inviting another speaker to continue, come in Expressing abstract ideas Expressing agreement and disagreement | Expressing opinions Expressing reaction, e.g. indifference Interacting informally, reacting, expressing interest, sympathy, surprise etc. Opinion, justification Speculating Taking the initiative in interaction Synthesizing, evaluating, glossing info |
Grammar | Adjectives and adverbs Future continuous Future perfect Future perfect continuous Mixed conditionals Modals – can’t have, needn’t have Modals of deduction and speculation Narrative tenses | Passives Past perfect Past perfect continuous Phrasal verbs, extended Relative clauses Reported speech Will and going to, for prediction Wish Would expressing habits, in the past |
Discourse Markers | Connecting words expressing cause and effect, contrast etc. Discourse markers to structure formal speech Linkers: although, in spite of, despite Linkers: sequential – past time – subsequently | |
Vocabulary | Collocation Colloquial language | |
Topics | Family and community life Personal Details/experiences Holidays and leisure Education and training Transport and travel Entertainment Food and drink | Shopping Work and jobs Health and hygiene Weather and environment Local area/neighbourhood Relationships Public services |